Характеристика
учня 4 класу
Тетіївського
НВК «Гімназія – ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Іванченка
Андрія Олександровича за рік
Іванченко Андрій Олександрович навчається за програмою для
дітей з помірною розумовою відсталістю. Учень має початковий рівень знань.
Андрій став дещо стриманішим, помітно менше викрикує на
навчальних заняттях. Може тривалий час працювати з учителем, виконуючи
завдання.
На перервах виходить у коридор, іде з дітьми у їдальню. Під
час уроку має кілька хвилин відпочинку у спеціально відведеному куточку. Іде на
контакт з дітьми та дорослими. На загальношкільних позакласних заходах може
певний час поводитись без викрикувань. Найдовший час перебування, зокрема, на
святі честі школи 25 травня 2016 року, – 1 година. Весь захід відвідувати ще не
в змозі.
Хлопчик без сторонньої допомоги перегортає сторінки художніх
книжок. Не завжди спокійно слухає читання учителем казок, оповідань та
віршованих творів.
Букви алфавіту пише в основному друковані. За поданим
зразком і за допомогою вчителя іноді може відтворити окремі писані літери. У
порівнянні з 3 класом, протягом року пробував списувати
слова та окремі уривки речень з підручника і з дошки за допомогою вчителя.
Ручку тримає самостійно, в лівій руці.
Цифри від 1 до 9 пише в довільному порядку. Під диктовку їх
пише з допомогою вчителя, як і порівнює їх, використовуючи знаки «більше»,
«менше», «дорівнює». Приклади в межах 10 обчислює за допомогою вчителя та
рахівниці. Самостійно креслить в зошиті відрізки без заданої довжини,
користуючись олівцем та лінійкою.
Учень любить уроки трудового навчання. Самостійно вирізає
ножицями шаблони для аплікацій з картону, кольорового паперу та тканини,
з’єднує їх між собою, пробує створювати елементи композицій з природного
матеріалу, виконує прості шви («вперед голка»). Вироби оформляє з допомогою
вчителя.
На уроках образотворчого мистецтва самостійно тримає в руці
олівці та пензлика. Кольори підбирає за поданим зразком. Пробував змальовувати
зображення з ілюстрації в альбом. На заняттях з музичного мистецтва слухає
музичні твори без викрикування, позитивно реагує на спокійну та лагідну музику.
Директор НВК Л. П. Кінзерська
Вчитель М.
М. Косупа
Характеристика
учня 4 класу
Тетіївського
НВК «Гімназія – ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Іванченка
Андрія Олександровича
за І семестр
Іванченко Андрій Олександрович навчається за програмою для
дітей з помірною розумовою відсталістю. Учень має початковий рівень знань.
Андрій став дещо стриманішим, помітно менше викрикує на
навчальних заняттях. Може тривалий час працювати з учителем, виконуючи
завдання.
На перервах виходить у коридор, іде з дітьми у їдальню. Під
час уроку має кілька хвилин відпочинку у спеціально відведеному куточку. Іде на
контакт з дітьми та дорослими. На загальношкільних позакласних заходах може
певний час поводитись без викрикувань. Весь захід відвідувати ще не в змозі.
Хлопчик без сторонньої допомоги перегортає сторінки художніх
книжок. Не завжди спокійно слухає читання учителем казок, оповідань та
віршованих творів.
Букви алфавіту пише в основному друковані. За поданим
зразком і за допомогою вчителя іноді може відтворити окремі писані літери. У
порівнянні з 3 класом, за І семестр почав списувати слова та окремі уривки
речень з підручника і з дошки за допомогою вчителя. Ручку тримає самостійно, в
лівій руці.
Цифри від 1 до 9 пише в довільному порядку. Під диктовку їх
пише з допомогою вчителя, як і порівнює їх, використовуючи знаки «більше»,
«менше», «дорівнює». Приклади в межах 10 обчислює за допомогою вчителя та
рахівниці.
Учень любить уроки трудового навчання. Самостійно вирізає
ножицями шаблони для аплікацій з картону, кольорового паперу та тканини, пробує
створювати елементи композицій з природного матеріалу, виконує прості шви
(«вперед голка»). Вироби виконує з допомогою вчителя.
На уроках образотворчого мистецтва самостійно тримає в руці
олівці та пензлика. Кольори підбирає за поданим зразком.
Директор НВК Л. П. Кінзерська
Вчитель М.
М. Косупа
Немає коментарів:
Дописати коментар