Інклюзія та індивідуальне навчання

Характеристика учня 4 класу
Тетіївського НВК «Гімназія –  ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Іванченка Андрія Олександровича за рік
         Іванченко Андрій Олександрович навчається за програмою для дітей з помірною розумовою відсталістю. Учень має початковий рівень знань.
         Андрій став дещо стриманішим, помітно менше викрикує на навчальних заняттях. Може тривалий час працювати з учителем, виконуючи завдання.
         На перервах виходить у коридор, іде з дітьми у їдальню. Під час уроку має кілька хвилин відпочинку у спеціально відведеному куточку. Іде на контакт з дітьми та дорослими. На загальношкільних позакласних заходах може певний час поводитись без викрикувань. Найдовший час перебування, зокрема, на святі честі школи 25 травня 2016 року, – 1 година. Весь захід відвідувати ще не в змозі.
         Хлопчик без сторонньої допомоги перегортає сторінки художніх книжок. Не завжди спокійно слухає читання учителем казок, оповідань та віршованих творів.
         Букви алфавіту пише в основному друковані. За поданим зразком і за допомогою вчителя іноді може відтворити окремі писані літери. У порівнянні з 3 класом, протягом року пробував списувати слова та окремі уривки речень з підручника і з дошки за допомогою вчителя. Ручку тримає самостійно, в лівій руці.
         Цифри від 1 до 9 пише в довільному порядку. Під диктовку їх пише з допомогою вчителя, як і порівнює їх, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює». Приклади в межах 10 обчислює за допомогою вчителя та рахівниці. Самостійно креслить в зошиті відрізки без заданої довжини, користуючись олівцем та лінійкою.
         Учень любить уроки трудового навчання. Самостійно вирізає ножицями шаблони для аплікацій з картону, кольорового паперу та тканини, з’єднує їх між собою, пробує створювати елементи композицій з природного матеріалу, виконує прості шви («вперед голка»). Вироби оформляє з допомогою вчителя.
         На уроках образотворчого мистецтва самостійно тримає в руці олівці та пензлика. Кольори підбирає за поданим зразком. Пробував змальовувати зображення з ілюстрації в альбом. На заняттях з музичного мистецтва слухає музичні твори без викрикування, позитивно реагує на спокійну та лагідну музику.

                            Директор НВК                                Л. П. Кінзерська
                                     

Вчитель                                  М. М. Косупа


Характеристика
 учня 4 класу
Тетіївського НВК «Гімназія –  ЗОШ І – ІІІ ступенів»
Іванченка Андрія Олександровича
за І семестр
         Іванченко Андрій Олександрович навчається за програмою для дітей з помірною розумовою відсталістю. Учень має початковий рівень знань.
         Андрій став дещо стриманішим, помітно менше викрикує на навчальних заняттях. Може тривалий час працювати з учителем, виконуючи завдання.
         На перервах виходить у коридор, іде з дітьми у їдальню. Під час уроку має кілька хвилин відпочинку у спеціально відведеному куточку. Іде на контакт з дітьми та дорослими. На загальношкільних позакласних заходах може певний час поводитись без викрикувань. Весь захід відвідувати ще не в змозі.
         Хлопчик без сторонньої допомоги перегортає сторінки художніх книжок. Не завжди спокійно слухає читання учителем казок, оповідань та віршованих творів.
         Букви алфавіту пише в основному друковані. За поданим зразком і за допомогою вчителя іноді може відтворити окремі писані літери. У порівнянні з 3 класом, за І семестр почав списувати слова та окремі уривки речень з підручника і з дошки за допомогою вчителя. Ручку тримає самостійно, в лівій руці.
         Цифри від 1 до 9 пише в довільному порядку. Під диктовку їх пише з допомогою вчителя, як і порівнює їх, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює». Приклади в межах 10 обчислює за допомогою вчителя та рахівниці.
         Учень любить уроки трудового навчання. Самостійно вирізає ножицями шаблони для аплікацій з картону, кольорового паперу та тканини, пробує створювати елементи композицій з природного матеріалу, виконує прості шви («вперед голка»). Вироби виконує з допомогою вчителя.
         На уроках образотворчого мистецтва самостійно тримає в руці олівці та пензлика. Кольори підбирає за поданим зразком.


                            Директор НВК                                Л. П. Кінзерська
                                     
Вчитель                                  М. М. Косупа


Немає коментарів:

Дописати коментар